donderdag 30 augustus 2012

Laatste bericht

Ik heb besloten dat dit het laatste berichtje gaat worden. We moeten door met ons leven en dat zal zeker niet gemakkelijk zijn. Ik kies er alleen voor om dat leven weer wat anoniemer te maken. Ik wil iedereen bedanken voor de lieve woorden die ze ons schreven.

 Niemand leeft voor niets. Ieder mens komt op de wereld om een verschil te maken voor iemand anders. En Jonah heeft dat verschil voor altijd gemaakt in het leven van een ieder die hem kende.

Bedankt.

1 opmerking:

  1. Ik heb je laatste berichtjes met ingehouden adem gelezen....(ik was 3 weken op vakantie en had er dus 'n paar gemist) wat kun je toch mooi schrijven, heb echt diep respect voor de manier waarop je hiermee omgaat...
    Ik begrijp heel goed dat je je leven weer anoniemer wil maken en wens jullie alle geluk van de wereld en hoop dat jullie 't verlies van Jonah uiteindelijk 'n plekje kunnen geven...
    Nog steeds in gedachten bij jullie,
    dikke knuf vanuit Assendelft

    BeantwoordenVerwijderen