woensdag 22 augustus 2012

22 augustus 2012

Ik schrijf veel de afgelopen dagen, ik heb het nodig. Het is stil in huis, de kinderen liggen er vroeg in en lezen nog wat en Jan is aan het sporten. Vandaag weer gewerkt waar het ook nog vrij rustig is. Vanochtend twee leerkrachten die ook bezig waren, alles klaar maken voor het nieuwe schooljaar. Even gezellig koffie drinken en dan weer aan het werk. Er zijn wat zaken blijven liggen tijdens mijn afwezigheid en die wil ik voor het nieuwe schooljaar nog af hebben. Dat geeft rust en ik doe het rustig aan. Als ik iets geleerd heb de afgelopen tijd is dat je bewust tijd moet nemen om ook te ontspannen. Daarom werk ik deze week alleen de ochtenden.

's Middags zijn voor mijn gezin, in de tuin, lezen en rondjes fietsen met Suus die verwoede pogingen doet om het los fietsen onder de knie te krijgen. Verder zijn Sarah en Roos ook aan het haken geslagen, het lukt al vrij aardig. Ach het is wel leuk om samen even een tijdje te friemelen. Verder heb ik op mijn I-pad eindelijk ontdekt hoe je daar boeken op kunt lezen. Mijn eerste boek was het e-book van Lowie van Gorp, KanjerGuusje, 'Mijn leven is van mij'. Van de opbrengst sponsoren ze projecten voor kinderen in het ziekenhuis samen met de VOKK. Daarom stuur ik mijn exemplaar aan niemand door. Het is een mooi boek over een meisje met kanker en haar familie, ook in het AMC, erg herkenbaar voor mij.  Zeker de moeite waard om te lezen. (lijkt wel reclame)

Nu ik handiger wordt met de i-pad komt het idee naar boven om ook eens het veel gedane twitteren te proberen. Straks wordt ik nog handig met al die zaken ;-) Ik ben eigenlijk een beetje een druif als het gaat om computers en telefoons. Ik kan overgens wel sms-en. maar ja als zelfs je eigen moeder en schoonvader je uit nodigen om lid te worden van hun vriendenclubje op face-book en je weet als kind nog niet hoe dat werkt op je 37e. Tja, wat zal ik zeggen. Nou mam, als jij leert sms-en dan wordt ik lid van je face-book clubje, hihi.


1 opmerking:

  1. Hoi Meisje.
    Als jij mij nu uitlegt hoe je SMS't nu je toch komt dit weekend. Gaan wij samen even face-book opzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen